۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴

با حضور ۳۵ کشور

هشتمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در ایران آغاز شد

هشتمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در ایران آغاز شد

هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور ۲۲۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی از ۳۵ کشور جهان امروز ۲۵ مرداد در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سرافراز رییس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی، مدیران شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و برخی از وزرای اطلاع‌رسانی و فرهنگ کشورهای اسلامی نیز در مراسم افتتاحیه این همایش بین المللی حضور دارند.

هشتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و ششمین جشنواره اتحاد با شعار «پیامبر رحمت، رسالت رسانه‌های مقاومت» تا روز سه‌شنبه ۲۷ مرداد ادامه دارد.

از جمله سخنرانان مراسم افتتاحیه امروز حجت‌الاسلام کریمیان دبیرکل رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری و نوری المالکی هستند و حامد زمانی نیز اجرای یک قطعه را بر عهده دارد.

همچنین قرار است شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیر کل حزب الله در این نشست حضور پیدا کند.

دکتر عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز در مراسم پیش از ظهر روز اول اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی عبدالباری جهانی وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان، رونمایی از خبرگزاری یونیوز و برند هلال مدیا و افتتاح بازار فیلم از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی است.

کد خبر 2884375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha